Δευτέρα 12 Δεκεμβρίου 2011

HoHoHoChef -Τελευταία μέρα



Καλημερούδια μας!

Στα γρήγορα η ανάρτηση διότι τελευταία βδομάδα πριν τις Εορτές,γίνεται ένας πανικός πολύχρωμος σε άγχος και τρέξιμο,πριν τελειώσει ο χρόνος. Ω λαλα ένα Χριστουγεννιάτικο Πνεύμα Να! Τί να σου πω! :Ρ
αχ αχ αχ δεν σε αφήνουν να χριστουγεννιάσεις με τίποτα...καφεδάκι κρύο και στο πόδι, μου θυμίζουμε όλοι εδώ ....φλαμέγκο! :)))))))))))) άστα!!!


Στο παιχνίδι μας τώρα.

Επειδή ο ΧοΧοΧοΣεφ θα σας στείλει τον τυχερό σας μπλόγκερ απόψε λίγο πριν τα μεσάνυχτα,
ναι,υπάρχει ακόμη ένα μικρό περιθώριο χρόνου και όσα παιδάκια θέλουνε να παίξουν, μπορούνε να στείλουνε τη συμμετοχή τους μέχρι αργά τη νύχτα.
Κοριτσάκια που στείλατε σήμερα τη συμμετοχή σας, μην ανησυχείτε, θα λάβετε σύντομα την επιβεβαίωση συμμετοχής.

Από αύριο λοιπόν αρχίζει το παιχνίδι. Θα αναρτήσω αργότερα ξανά, τις οδηγίες και πιθανόν νέες ημερομηνίες-ώστε να παίξουν όλοι όσοι ανησυχούν μην προλάβουν λόγω γιορτινών υποχρεώσεων ή και διακοπών.


πολλά φιλιά μωβ
Όμορφη μας Βδομάδα!!!

11 σχόλια:

  1. Αντε επιτέλους, μας έφαγε η αγωνία χα χα χαα!!!
    Μωβούλα μου να μας αφήσεις όμως λίγο περιθώριο χρονικό, τρέχουμε κι εμείς σαν τρελές αυτές τις μέρες να τα προλάβουμε όλα, ξέρεις δα τι προκομμένες είμαστε χα χα χαα!
    Φιλάκια, καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαμός την τελευταία βδομάδα σε όλους μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έλενα χαχαχα ναι,ε;
    Θα μπούνε διαφορετικές ημερομηνίες από τις αρχικές,να κάνετε τα γιορτινά ψώνια και τα μαγειρέματα σας μην φοβάσαι! :)))))

    Κιτσομήτσο, άσε τις δικαιολογίες κι έλα να παίξουμε! Βασιλιάς θα νιώσεις! Ή κόκορας,όρκο δεν παίρνω...:Ρ :Ρ
    :))))))))))))

    φιλιά,όμορφη Βδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γιουπι γιουπι!!! Να το χορέψω το φλαμέγκο αλλά να ημουν και Ανδαλουσία για διακοπές!.. :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αν ήσουν Ανδαλουσία και δεν με καλούσες, θα σου πετούσα ένα κανονικό φλαμέγκο στο κεφάλι! :ΡΡΡΡ
    όχι για μαγείρεμα όμως!!
    :Ρ :)))))))))))))))))))
    χαχαχαχα


    λοιπόν, τα πρώτα ήμεηλς στάληκαν,
    ακολουθούν και τα υπόλοιπα...αναμένετε στο ίνμποξ σας! :)))))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εμενα μου ήρθε το μειλ με το blog απο το οποίο θα μαγειρέψω ...

    Πάω να το ξεσκονήσω για να δω τι θα φτιάξω !!

    Καλό κουράγιο σε όλους τους συμμετέχοντες και καλά μαγειρέματα !!

    Φιλιά μωβούλα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλησπέρα!!!!Και μένα μου ήρθε το e-mail και έχω βρεί και τις συνταγές..άντε να τις κάνω...χιχιχιχι...Καλό βράδυ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Το πήρα το μηνυματάκι μου και χάρηκα πολύ!!!!! Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΗοΗοΗο πήρα το μέιλ με το μπλογκ! Θα κλάψουν μανούλες (από τα γέλια) :))
    Πάω να μελετήσω...
    Η τύχη μου στις κληρώσεις έχει μείνει στην ιστορία!!!! Χαχαχαχα!
    Φιλάκια γλυκιά μου Μωβ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πήρα και εγώ το μέιλ μου, πάω να ξεσηκώσω συνταγές, Σ/Κ όμως θα γίνουν μαγειρέματα. Μώβ μου καλή σου μέρα και πολλά πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή