Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Φρούτα. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Φρούτα. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Δευτέρα 5 Σεπτεμβρίου 2011

Σορμπέ Μάγκο Λευκής Σοκολάτας-Εσείς μένετε Πιστοί στις Συνταγές;

Πριν μερικές βδομάδες παρέγγειλα από την Αμαζόνα, το βιβλίο του Μάγου των Παγωτών, David Lebovitz, το δημοφιλέστατο The Perfect Scoop.
http://lifestyle.8flo.com/files/2011/03/the-perfect-scoop.jpg

Καταπληκτική η Αμαζόνα, δύο μέρες μετά την παραγγελία, το βιβλίο βρισκόταν στο τραπέζι μας κι εγώ διάβαζα τις πρώτες σελίδες-όχι τις συνταγές! :) όπου ο συγγραφέας σε εισάγει στον κόσμο της ετοιμασίας Παγωτού.
Βασικές συμβουλές, που αντιγράφω από το βιβλίο:
  • ο κάδος της παγωτομηχανής πρέπει να είναι τουλάχιστον 24 ώρες στην κατάψυξη πριν ετοιμάσουμε το παγωτό μας. 
  • Βγάζουμε τον κάδο, τον τοποθετούμε κι ανάβουμε την παγωτομηχανή για μερικά λεπτά πριν προσθέσουμε το μίγμα του παγωτού μας. Ο λόγος;Για να μην κολλήσει το μίγμα στα τοιχώματα του κάδου. 
  • Η κρέμα ή το μίγμα μας πρέπει να είναι κρύα. Για αυτό τα ετοιμάζουμε και τα τοποθετούμε στο ψυγείο 1-2 ώρες νωρίτερα.
Απομνημόνευσα τις συμβουλές του για την χρήση της παγωτομηχανής, και τις βασικές συμβουλές για τα είδη παγωτού.
Εκεί βέβαια ξεκίνησα να παραστρατώ και να σμίγω άλλα υλικά στις συνταγές του...κακή συνήθεια με πεντανόστιμα αποτελέσματα! :))))))))))))))
Ας πούμε στο Παγωτό Βανίλιας, έμεινα πιστή στην αυθεντική βανίλια αλλά πρόσθεσα και λευκή σοκολάτα. Στο Παγωτό Σοκολάτας, επειδή δεν είχα στο σπίτι αρκετή φρέσκια κρέμα, πρόσθεσα την φρέσκια αναρή-λέγε την και ρικόττα-που υπήρχε στο ψυγείο.
Ευτυχώς ο Μάγος Lebovitz, έχει αφιερώσει αρκετές σελίδες στις σάλτσες και στις πρόσθετες γεύσεις που μπορούνε ν΄αλλάξουν τελείως τις βασικές συνταγές του.
Με βάση τη συνταγή του για παγωτό βανίλια, έφτιαξα επιτέλους το Τέλειο Παγωτό Καϊμάκι με τις Συνταγές που μου αναφέρατε στο σχετικό ποστ. Ελπίζω πριν τελειώσει το καλοκαίρι (στις 21 Σεπτεμβρίου) να καταφέρω να γράψω και την καϊμακάμικη ανάρτηση.

Το δώρο του Λάβη, η  χαριτωμένη Ντίσνεϊ παγωτομηχανή Ariete
Η παγωτομηχανή μου-της Ariete
, η οποία παρά το γεγονός πως στα 65 ευρώ ανήκει στις φθηνές παγωτομηχανές, αποδείχθηκε πολύ καλή βοηθός!
Η αλήθεια είναι πως δεν μ΄αρέσουν τα πολλά αξεσουάρς κουζίνας.Όμως τόσα χρόνια,όσα παγωτά και να έφτιαξα δεν είχαν την υφή που δίνει η μηχανή. Κι ας ακολουθούσα πιστά τις συνταγές, αφού ήταν ακόμη ξένη γη. Όσοι αγαπάτε τα παγωτά και τα αγνά υλικά, επενδύστε σε μια παγωτομηχανή, ανάλογη του πορτοφολιού και της κουζίνας σας. Κάντε μια σωστή έρευνα αγοράς, και βουρ για σπιτικό παγωτό!


Την περασμένη βδομάδα, απολαύσαμε σορμπέτ Μάγκο.
Η συνταγή βέβαια ήθελε 2 Μάγκο ενώ είχαμε μόνο ένα. Όμως  στο σπίτι υπήρχε χυμός μάγκο-ΧΑ!- κι έτσι αυτοσχεδίασα. 


Η συνταγή, την οποία δεν χρειάζετε ν΄ακολουθήσετε πιστά :)

Σορμπέ Μάγκο με Λευκή Σοκολάτα
Υλικά:
1 Μάγκο
1 ποτήρι χυμός Μάγκο
3-4 κουταλιές νερό
4-5 κουταλιές ζάχαρη
χυμός λεμονιού-1 λεμόνι ή περισσότερα, ανάλογα με το γούστο μας
1 πρέζα αλάτι

Κρέμα λευκής σοκολάτας:
1/2 κουτάκι φρέσκας κρέμας
100-150 γρμ λευκή σοκολάτα ή λευκή κουβερτούρα

Ετοιμασία:
Ζεσταίνουμε την κρέμα σε ένα κατσαρολάκι. Ψιλοκόβουμε τη σοκολάτα και όταν η κρέμα έχει αρχίσει να θυμώνει, της προσθέτουμε τη σοκολάτα. Ανακατεύουμε και βάζουμε σε ένα πιατάκι. Περιμένουμε να κρυώσει κι ακολούθως την βάζουμε στο ψυγείο.
Ξεφλουδίζουμε και κόβουμε σε κύβους το μάγκο. Στο μπλέντερ, λιώνουμε τα κομμάτια μαζί με τον χυμό λεμονιού, προσθέτουμε τη ζάχαρη, το νερό, το αλάτι και τον χυμό. Κτυπάμε τα υλικά μέχρι να έχουμε ένα ποτό, σε μορφή σμούθι δηλαδή σαν πηκτό χυμό. Προσθέτουμε κι άλλο χυμό λεμονιού, ζάχαρη ή αλάτι, ανάλογα με το γούστο μας. 
Βάζουμε το μίγμα μας στο ψυγείο.
Σαράντα λεπτά πριν το σερβίρισμα του παγωτού, βγάζουμε τον κάδο από την κατάψυξη, εφαρμόζουμε κι ανάβουμε την παγωτομηχανή. 3-5 λεπτά αργότερα, προσθέτουμε το μίγμα Μάγκο κι ενώ η παγωτομηχανή δουλεύει,εμείς κάνουμε ό,τι θέλουμε...απαγορεύεται να πηγαινοερχόμαστε και να δοκιμάζουμε! :Ρ 
Λίγο πριν το παγωτό είναι έτοιμο, προσθέτουμε την κρέμα λευκής σοκολάτας. 
Σερβίρουμε, γαρνιρισμένο.
Αν μείνει παγωτό, το βάζουμε στην κατάψυξη.


Αν τελικά βάλουμε το παγωτό στην κατάψυξη, την επόμενη φορά που θα το σερβίρουμε, το βγάζουμε 10-15 λεπτά νωρίτερα ώστε να μαλακώσει.




Μιάμι μιαμ,σλούρπι σλουρπ δροσερό και φρουτένιο!


Δευτέρα 10 Νοεμβρίου 2008

Άπολ Κράμπολ


Παραδοσιακό αγγλικό γλυκό, νομίζω...στο σπίτι μας δηλαδή τέτοιο θεωρείται।
Το προηγούμενο Σάββατο πρόσεξα ένα σακούλι με μήλα, στο ψυγείο... ήταν αυτό που αγόρασα δέκα μέρες πριν, για να τρώω στο πήγαινέλα των διαδρομών προς πανεπιστήμιο ή προς σπίτι.

Από παιδάκι με κυνήγαγε η μάμμα μου, να φάω λίγο μήλο, έστω μια μοίρα πορτοκάλι!Τίποτα, τα μόνα φρούτα που αγοράζω και καταναλώνω νατουράλ είναι τα μουροειδή και τα κεράσια.Τα υπόλοιπα γίνονται ή χυμοί ή γλυκά.
Έτσι και τα μήλα των δέκα ημερών, που από το κρύο και το ψυγείο δεν έπαθαν απολύτως τίποτα.
Το άππολ κράμπολ είναι βασικά ψητό γλυκό, με βάση μηλένια και επικάλυψη, θρυμματισμένα μπισκότα! Κράμπολς, ψίχουλα...στα γερμανικά είναι το στρόισελ...
Υποτίθεται ότι πρέπει να προσθέσεις και σταφίδες! Ναι, καλά...εγώ πρόσθεσα καρύδια, που είχα και μάλιστα άκοπα, ρουστικάλ μιάμι το γλυκό!


Άππολ Κράμπολ θάλασσας
Υλικά:
μήλα
καρύδια
αλεύρι
βούτυρο
ζάχαρη
λίγο αλκοόλ
μπππόοοοοοοολικη κανέλα
λίγη βανίλια
λίγο αλάτι

Παρασκευή/Προετοιμασία:
Προθερμαίνουμε τον φούρνο μας,
πλένουμε καλά τα μήλα,
παίρνουμε μια μεγάάλη λεκάνη,
καθαρίζουμε τα μήλα και τα κόβουμε σε τέταρτα,
τα ρίχνουμε στην λεκάνη με λίγο λεμονοχυμό για να μην μας μαυρίσουν,
και προσθέτουμε αλκοόλ επιλογής...λευκό κρασάκι ημίγλυκο, ρούμι, λικέρ καραμέλας γιατί όχι;
Ρίχνουμε λίγη ζάχαρη και την μπόόόόόόόλικη κανέλα...
αναμιγνύουμε με τα χέρια (Χωρίς να γλύψουμε μετά τα δάκτυλα ΕΕΕΕ!!!)
και...
το αφήνουμε για λίγο, να σμίξουν γεύσεις με αρώματα,
και φτιάχνουμε το μπισκότο μας:
θα πάρουμε βούτυρο! Βούτυρο και όχι μαργαρίνη, είναι πολύ πολύ σημαντικό!
Κόβουμε το βούτυρο σε κυβάκια και το ρίχνουμε σε μια λεκάνη, μαζί με ζάχαρη, το αλάτι, τη βανίλια και το αλεύρι,
μετά παίζουμε "πλάθω κουλουράκια με τα δυό μου τα χεράκια" χωρίς να πλάσουμε τίποτα, απλά θέλουμε να ενωθεί ο βούτυρος με τα υπόλοιπα υλικά.(βούτυρος λόγω κυπριακής καταγωγής :))) )
όταν ενωθούν τα υλικά μας σε μια ωραία ζύμη, αρχίζουμε να φτιάχνουμε μπαλάκια ή ψίχουλα...
Παίρνουμε το πάιρεξ μας, ρίχνουμε τα μήλα με τα αρώματα, προσθέτουμε τα καρύδια μας, αναμιγνύουμε και τοποθετούμε για δέκα περίπου λεπτά στον φούρνο, ώστε να ψηθούν.
Ακολούθως, βγάζουμε πάιρεξ από φούρνο, καλύπτουμε με τα ψίχουλα και επιστρέφουμε το γλυκό στο φούρνο μέχρι να ροδοκοκκινίσουν τα ψίχουλα μας...

Αυτό το γλυκό τρώγεται ζεστό ζεστό...
Δεν χρειάζεται ούτε παγωτό, ούτε κρέμα για συνοδεία! Μόνο του, με ένα φλιτζάνι καλό τσάι ή καφέ...
Μιάααααααααααααμ μιάαααααααααααααααααμ...
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Δεν είναι μηλόπιττα γιατί δεν έχει βάση κέικ ή κάτι άλλο...
Είναι εξαιρετικά γρήγορο κι απλό στην προετοιμασία του...
Άλλο ατού;
Τα καρύδια, που αν ζαχαροκανελωθούν καλά στην ανάμιξη, καραμελώνουν!

Πέμπτη 3 Ιουλίου 2008

Επιδόρπιο με μούρα


Μια πανεύκολη κρέμα με μούρα, φιλική προς το στομάχι και δροσερή. Για τις καυτές μέρες του καλοκαιριού...και της άνοιξης...και του φθινοπώρου βεβαίως βεβαίως χάρη στην αυτοκαταστροφική τάση του είδους μας...Τέσπα!


Την έφτιαξα με κατεψυγμένα μούρα και δεν νομίζω να έχασε κάτι σε γεύση.


Η κρέμα φτιάχνεται με τη γνωστή από το τιραμισού μασκαρπόνε, και με κβάρκ, μια γερμανική παραλλαγή γιαουρτιού ή τυριού με αρκετά κρεμώδη υφή.




Μουρ-μουρα κρέμα




Υλικά:

300 γρ μούρα

1 κουτί μασκαρπόνε (250γρ)

1 μεγάλο κουτί κβαρκ

ινδοκάρυδο τριμμένο

λίγη ζάχαρη βανίλιας

λίγο γάλα


Ετοιμασία:


Πλένουμε καλά τα μούρα αν είναι φρέσκα ή τα αφήνουμε να ξεπαγώσουν σε ένα μπολ αν είναι κατεψυγμένα. Επειδή δεν ήθελα να προσθέσω πολλή ζάχαρη στο γλυκό, πρόσθεσα στα μούρα λίγη ζάχαρη βανίλιας και λίγες σταγόνες ice tea, για να ξεπαγώσουν, "γλυκαίνοντας" ταυτόχρονα.

Σε μια μεγάλη κούπα, κτυπάμε με το σύρμα ένα φακελάκι βανίλιας με τη μασκαρπόνε και το κβαρκ, προσθέτοντας λίγο γάλα (για να είναι πιο εύκολο το ανακάτεμα αφού η μασκαρπόνε είναι αρκετά πικτή κρέμα).

Όταν το μίγμα από τις κρέμες μας γίνει λείο, προσθέτουμε το τριμμένο ινδοκάρυδο (ινδική καρύδα) και τα μούρα κι ανακαταύουμε δυνατά. Η κρέμα θα αποκτήσει ένα ζωηρό ροζ χρώμα ενώ το άρωμα από τα κόκκινα αυτά φρούτα σε συνδιασμό με τη βανίλια, θα μας κάνει δύσκολη την απόφαση να βάλουμε το γλυκό στο ψυγείο πριν το κάνουμε χλαααααααααααααπ!

Μπορούμε να το τοποθετήσουμε σε ένα μεγάλο γυάλινο μπολ αν θα τη μοιραστούμε με τον/την Αγάπη, σε μικρά μπολάκια παγωτού αν θα την προσφέρουμε σε φάμιλι και φριεντς...και σε ψηλά, κομψά ποτήρια κοκτέιλ αν θέλουμε να το παίξουμε κυριλέ και χάι...

Αν θέλουμε προσθέτουμε λίγο λικέρ ή τεκίλα ή βότκα ή λευκό ρούμι.
Επίσης, αμέσως πριν από το σερβίρισμα, μπορούμε να γαρνίρουμε με μούρα ή φύλλα μέντας.

Ελπίζω να το βρείτε μιαμ! :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))



Κυριακή 29 Ιουνίου 2008

Μπασιλικό Μάγκο


Η ζέστη συνεχίζεται αλλά το Γιούρο τελειώνει απόψε! ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!!


Η απορία μου είναι τί διαζυγιογόνες εμπνεύσεις έχουν τα τηλεοπτικά κανάλια ώρες ώρες...την ώρα που θα δείχνει τον τελικό στο κρατικό κανάλι της Γερμανίας, τα υπόλοιπα "δημοφιλή" κανάλια, στρίμωξαν ρομαντικές, καθαρά γυναικείες ταινίες στο πρόγραμμά τους!!


Τέσπα, εγώ θα είμαι μόνη στο σπίτι, αφού στην πόλη θα γίνεται χαλασμός λόγω του παιχνιδιού και θα παίζω με το τηλεκοντρόλ όσο συχνά θέλω!!


Την Παρασκευή τη νύχτα, είχα μια αιφνίδια επίσκεψη από μία φίλη και δεν είχα σχεδόν τίποτα στο ψυγείο. Εντάξει, το να φτιάξεις ένα σπαγγέτι δεν είναι μεγάλη υπόθεση.


Όμως η ζέστη επέβαλλε σαλάτα και δεν είχα ούτε ντομάτα ούτε αγγουράκι, ούτε καν μαρούλι!


Ένα μάγκο, που το περίμενα δέκα μέρες να ωριμάσει...λίγα φύλλα φρέσκου βασιλικού, ελιές, μοτσαρέλα, ραπανάκια και ζαμπόν.


Δεν είμαι φίλη των συνταγών που συνδιάζουν κρέας με φρούτα αν και καμιά φορά το αποτέλεσμα είναι πεντανόστιμο. Γενικά, δεν μπορώ τα γλυκοαλμυρά.


Όμως η σαλάτα είναι άλλη υπόθεση! Πολλές φορές φτιάχνω φράουλες με μαρούλι και είναι πολύ πολύ μιαμ!


Έτσι, είπα να πειραματιστώ με το μάγκο και τη μοτσαρέλα. Ίσως ο συνδιασμός να ξενίζει όμως η λευκή,φρέσκα μοτσαρέλα έχει ουδέτερη γεύση ενώ το μάγκο ώριμο ώριμο και ζουμερό, ήταν μια εξωτική επιλογή αντί της ντομάτας. Ο φρέσκος βασιλικός έδωσε την απαραίτητη πράσινη νότα για τη σαλάτα. Το ντρέσσιγκ φτιάχτηκε κι αυτό εντελώς πειραματικά και όπως το όλο πιάτο χρειάζεται κάτι,που δεν ξέρω τί είναι!


Ναι, δεν έμεινα ευχαριστημένη με το αποτέλεσμα όμως η φίλη μου ενθουσιάστηκε και σήμερα που μας κάλεσε το μεσημέρι για φαγητό, την είχε φτιάξει ως ορεκτικό αντί για τη συνηθισμένη ελληνική σαλάτα και σχεδόν όλοι την έφαγαν με βουλιμία.

Έτσι είπα να σας γράψω τη συνταγή και να μου πείτε τί νομίζετε!


Ίσως αντί για βασιλικό, να ταιριάζει καλύτερα η ρόκκα;



Υλικά:


1 μεγάλο, ώριμο μάγκο


1 μπάλα φρέσκα μοτσαρέλα


10-15 φύλλ φρέσκος βασιλικός


λίγες πράσινες λωρίδες από φρέσκο κρεμμύδι


ντρέσσινγκ:


3 κουταλιές ελαιόλαδο


1 κουταλιά χυμός πορτοκάλι


2 κουταλιές χυμός λεμονιού


1 κουταλιά ξύδι μπαλσάμικο


ξερός βασιλικός, μαύρο πιπέρι, αλάτι



Ετοιμασία:


Καθαρίζουμε και κόβουμε το μάγκο σε λεπτές φέτες,


πλένουμε τον βασιλικό,


κόβουμε τη μοτσαρέλα σε λεπτές φέτες,


ψιλοκόβουμε το πράσινο μέρος από το φρέσκο κρεμμυδάκι,


ετοιμάζουμε το ντρέσσιγκ αναμιγνύοντας και κτυπώντας όλα τα υλικά σε ένα μπολ ή σε ένα μικρό σέικερ.


Τοποτεθούμε τα φύλλα βασιλικού σε ένα μεγάλο ρηχό πιάτο, φτιάχνοντας έτσι ένα "πράσινο στώμα" όπου θα τοποθετήσουμε εναλλάξ τις φέτες του μάγκο και της μοτσαρέλας. Θα περιχύσουμε με το ντρέσσιγκ και θα γαρνίρουμε με το ψιλοκομμένο φρέσκο κρεμμυδάκι.


Μιαμ ή όχι;


:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


Το θετικό είναι ότι ψάχνοντας τώρα για μια σχετική φώτο στο νετ, βρήκα μια παρόμοια συνταγή!!!χμ...


Κυριακή 13 Απριλίου 2008

Split that banana λέμε!!!


Είπαμε να φτιάξουμε μπριζολίτσα και σαλάτα.

"Και επιδόρπιο!" γκρινιάξανε τα αγόρια της παρέας.

Ποιος έχει όρεξη τώρα να φτιάχνει επιδόρπιο...

Έτσι είπαμε να φτιάξουμε κάτι πολύ γρήγορο και να το απολαύσουμε φρέσκο φρέσκο...

Μπανάνες, καρύδια, μαρέγκα, φρέσκα κρέμα και μασκαρπόνε...και λίγη νουτέλα...
με άλλα λόγια διαλέξαμε ό,τι πιο μπόλικο σε θερμίδες και... τύψεις, σλουρπ!

Αυτό ήταν!


Μπανάνας!

Υλικά

3 μπανάνες

1 πακέτο καρύδια

5 μαρέγκες - μικρές=1 παλάμη

1 μεγάλο κουτί μασκαρπόνε

1 κουτί φρέσκα κρέμα

2 κουταλιές νουτέλα

λίγο λικέρ-coffee liquer


Εκτέλεση:

Σε μια μεγάλη κούπα, αναμιγνύουμε την μασκαρπόνε με την φρέσκα κρέμα και το λικέρ, ανακατεύουμε γρήγορα γρήγορα γρήγορα με το σύρμα για να φτίαξουμε την κρέμα μας...

Έτοιμη η κρέμα, σειρά για την ετοιμασία του γλυκού:

Παίρνουμε 5-6 ποτήρια ή ένα γυάλινο πυρέξ, όπου θα σερβίρουμε εν τέλει το γλυκό μας. Αν θέλουμε, χωρίζουμε σε ατομικές μερίδες το γλυκό-στα ποτήρια ή όλο μαζί στο μεγάλο πυρέξ.

Εμείς πήραμε το πυρέξ!

Σπάζουμε τη μαρέγκα προσεχτικά και την τοποθετούμε στο πυρέξ.

Κόβουμε σε ροδέλες τις μπανάνες και τις σκορπίζοτμε πάνω από τα κομμάτια μαρέγκας.

Ρίχνουμε μερικά καρύδια

και σκεπάζουμε με την κρέμα...κρατώντας όμως λίγη στην κούπα...

Προσθέτουμε τη νουτέλα στην υπόλοιπη κρέμα και ανακατεύουμε καλά καλά, ώστε να μας δώσει ένα κρεμώδες σοκολατένιο μίγμα...

Το οποίο θα δώσουμε στο γλυκό...όχι σαν στρώση αλλά σαν κύματα μέσα στη λευκή κρέμα που βάλαμε πρώτα...

μαζί με τα υπόλοιπα καρύδια!


Αν πάλι, το φτιάξουμε σε ποτήρι:

Μαρέγκα-κρέμα-μπανάνα/καρύδια-μαρέγκα κρέμα-μπανάνα/καρύδια-κρέμα/καρύδια


Πρέπει να καταναλωθεί άμεσα αφού η μαρέγκα λιώνει στην κρέμα...

Όπως ανακαλύψαμε σήμερα το πρωί...

Ο Γ πάντως, έφαγε το υπόλοιπο σαν κρέμα προσθέτοντας κομμάτια μπανάνας...


Φτιάχτηκε σε 10 λεπτά, ήταν μιάμι μιαμ!

και... αρκετά δροσερό για τη χ8εσινή βραδιά, που ήταν κάπως ζεστή! Ανοιξιάτικη!


:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


Πέμπτη 3 Απριλίου 2008

Φραουλένια


Οι φράουλες άρχισαν την πασαρέλα τους στην αγορά και οι παρακλήσεις από τα παιδιά για γλυκό πολλαπλασιάζονται.


Θα φτιάξω ένα από τα αγαπημένα μου γλυκά, το οποίο ετοιμάζεται, μπαίνει στο ψυγείο και σερβίρεται κρύο και φρέσκο φρέσκο!



Φραουλένια


Υλικά:


1 μεγάλο κουτί μασκαρπόνε ή 1 κουτί κρέμα γάλακτος και 2 κουτιά τυρί κρέμα Φιλαδέλφια

1 μικρό γιαούρτι στραγγιστό ή 1 γιαούρτι με γεύση βανίλια

1 μεγάλο μπολ φράουλες

σαβουαγιάρ ή παντεσπάνι

3 κουταλιές ζάχαρη

1 φακελάκι βανίλια

λίγες σταγόνες λευκό ρούμι ή βότκα

λίγη τριμμένη λευκή σοκολάτα


Εκτέλεση:


Πλένουμε τις φράουλες μας και τις αφήνουμε σε ένα τρυπητό για να στραγγίσει το νερό.

Σε ένα μεγάλο μπολ, χτυπάμε την μασκαρπόνε μαζί με το γιαούρτι, τη ζάχαρη, τη βανίλια και το αλκοόλ. Όταν αποκτήσουμε την κρέμα μας, την τοποθετούμε στο ψυγείο μέχρι να ετοιμάσουμε και τα υπόλοιπα υλικά.

Μουσκέυουμε τα σαβουαγιάρ (παντεσπάνι) με λίγο γάλα και τα τοποθετούμε στο δοχείο που σκοπεύουμε να σερβίρουμε το γλυκό.

Ακολούθως κόβουμε τις φράουλες σε φέτες.

Βγάζουμε την κρέμα από το ψυγείο και αρχίζουμε την τελική ετοιμασία του γλυκού.

Αρχίζοντας από τα σαβουαγιάρ, τοποθετούμε σε στρώσεις:

Σαβουαγιάρ - φράουλες- κρέμα- σαβουαγιάρ-φράουλες-κρέμα.


Λίγο πριν το σερβίρισμα τοποθετούμε διακοσμητικά λίγες φρέσκες φράουλες πάνω στην κρέμα και πασπαλίζουμε με τριμμένη λευκή σοκολάτα.



Μήλοκους.

Σήμερα φτιάξαμε ένα επίσης πανεύκολο γλυκό, σαν Στρούντελ αλλά πιο απλό και χωρίς σταφίδες... Δεν μου αρέσει να χώνονται στο φαγητό οι σταφίδες και μάλιστα από το πουθενά! Ασχετο αλλά είπαμε στρούντελ χαχαχα...

Λοιπόν!
Το μόνο που χρειάζεται είναι:

4 μήλα
1 μεγάλο φύλλο σφολιάτα
λίγη κανέλα
λίγη βανίλια σε μορφή ζάχαρης
αυτά!

Προθερμάναμε τον φούρνο.
Σε ένα μεγάλο ταψί σχάρας απλώσαμε λαδόχαρτο.
Ξεφλουδίσαμε τα μήλα και τα κόψαμε σε μεγάλα κομμάτια.
Τα τοποθετήσαμε σε ένα τηγάνι και τα πασπαλίσαμε γενναιόδωρα με κανέλα, τα σοτάραμε για λίγο, ώστε να μαλακώσουν και τέλος προσθέσαμε τη βανίλια. Δεν προσθέσαμε κανένα υγρό αλλά ούτε και ζάχαρη! Τα αφήσαμε μόνο να κρυώσουν ενώ την επόμενη φορά θα δοκιμάσω να τα βάλω κατευθείαν στο φύλλο, ωμά!
Αν κάποιος θέλει, μπορεί κάλλιστα να προσθέσει λίγη ζάχαρη!
Ακολούθως, απλώσαμε τη σφολλιάτα, τοποθετήσαμε τα μήλα προσεκτικά, στη μέση και κατά μήκος της σφολλιάτας. Διπλώσαμε το φύλλο με τέτοιο τρόπο ώστε να μοιάζει με ένα στενόμακρο φάκελο, ενώσαμε καλά γύρω γύρω τη ζύμη για να κολλήσει και να μην ανοίξει στον φούρνο...
Και ψήσαμε για 10 λεπτά, μέχρι να φουσκώσει και να ροδίσει δηλαδή η σφολλιάτα μας!
...
Ήταν όχι πολύ γλυκό, πάρα πολύ νόστιμο και ούτε βαρύ ούτε ελαφρύ! Τέλειο γλυκό φρούτου!
Αν είχαμε καρύδια θα τα προσθέταμε σίγουρα αλλά δεν είχαμε.
Α, να μην ξεχάσω ότι μπορεί να συνδιαστεί με κρέμα βανίλια ή παγωτό, όπως το στρούντελ άλλωστε.

Δοκιμάστε το αν χρειάζεστε κάτι γλυκό που να φτιάχνεται εντός 25 λεπτών!
:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))